سبد خرید شما خالی است.
بازگشت به فروشگاه
خانه | محصول مترجم | كامبيز حيدرزاده،علي مريخ نژاداصل
مصرف كننده پست مدرن
بازاريابي ديجيتال در مراكز خريد و مال ها (شبكه هاي اجتماعي،اپليكيشن ها و برنامه هاي وفاداري)
بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي (رويكردي نوين به بازاريابي الكترونيكي پيشرفته)
روش هاي پژوهش كيفي در مديريت بازرگاني
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
آدرس ایمیل *
A link to set a new password will be sent to your email address.
کد تایید *
عضویت